If only I could have you.

Jag springer för guld i jakten på solen. Det tar aldrig slut även om målet är nära. Nuddar marken lätt och fyller lungorna. Skälvande läppar, förblindade ögon. Lysande klart ljus i soluppgång. Sagan fortsätter om och om igen. Kärleken reagerar i takt med asfaltens ljud. Hjärtat slår fortare, redo att startas om. Än är det inte dags att säga adjö. Mitt hjärta forstätter att slå i takt till musiken, andetagen och vinden. Solens strålar närmar sig. Snart är jag där. Målet är inom räckhåll. Höj volymen och pulsen stegrar, reagerar och regerar. Mitt ord är min lag, det är jag som sätter gränser. Jag anordnar reglerna med ess i skjortärmen. Jag siktar mot guld. Jag tänker inte förlora. Det här är mitt rike.

- Thess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0