Jag vill aldrig bli som du.

Jag ger mer än vad jag har, i jakten på solen. Jag såg min spegelbild på ditt sätt, genom dina ögon. Jag är starkare än så. Framtiden ligger framför mig, förr låg den bakom. Utstakad och planerad. Jag ska erövra världen. Möjligheterna är inom räckvidd, en armlängds avstånd. Vägskälet närmar sig med stora steg. Stjärnorna vägleder först om natten såsom erfarenheten. Tänk till en gång till. Är det sanning och verklighet. Ensam är stark, starkare än dig. Skönheten ligger i betraktarens öga, nu är det jag som bestämmer. Jag har makten. Jag tar steget. Det är jag som bestämmer vart vägen leder, jag har sonat mina brott och jag är fri.

- Thess

Kommentarer
Postat av: Iiiiddaaaa såklart

ah, det här är rysligt bra Thess!

2009-07-19 @ 23:49:44
Postat av: Thess

Tack så mycket :)

2009-07-20 @ 15:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0