Make my dreams come true.

Nattens slöja lägger sig stilla. Imorgon nalkas nytt hopp och naket mod. Takten slår åter om till rytmen. Resultatet är uppnått. Målen är satta. Än finns tid kvar. Musiken tystnar stilla. Ljudet av dina ögonfransar som sluter sig är det enda som går genom rummet. Du spelar höga oktaver på min stämma. Natten är här. Riket vilar för att återupplivas. Det hela börjar om på nytt, en annan dag. Ett djupt andetag och jag fyller hela världen i mina lungor. Starkare än din och ditt. Starkare än någonsin. Det är på mina villkor. Villkorslöst och ohämmat. Spelreglerna är skrivna i sanden. Vänd timglaset och slut dina ögon. Det är stunden som betyder.

- Thess

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fina rader. Har du läst dem någonstans eller har du skrivit dem själv? Hoppas allt är bra med dig.

Ta hand om dig!

2009-07-31 @ 23:13:24
URL: http://hannabard.blogg.se/
Postat av: Thess

All by myself!

2009-08-01 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0