Butterflies within.

Satisfied. Pleased.

I'm in love with life for the moment.

Folk som känner mig tror väl att jag slagit i huvudet - old Thess is gone! Från läggdags vid nio till vaket nyktert tillstånd nu tio i ett. Fast jag har mina anledningar.

Imorgon är det bilbesiktning som gäller. -håller tummarna på att dom inte ser att min skyltbelysningen inte fungerar-
Haft blanka papper två år i rad så nu tycker jag att det ska bli tredje gången gillt. Efter det så är det praktik på MOA som gäller 13-21.30. Kanske eventuellt att det blir en runda på stan bara för att kolla läget, men det blir raka vägen hem för att sova (dessvärre ensam) för på lördag är det praktik klockan sju på morgonen som gäller.

Ps - Tack för kommetaren Petra!
Ps - Franzie lovidovi.

En vecka kvar till sjuksköterskeexamen!

Over And Out. - Thess

Kommentarer
Postat av: Thessan

Vi hejar på dig :P

2009-05-29 @ 06:31:01
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0