En dag kvar.

Igår blev det dans, dans, dans med Sofie på stan! Aldrig fel med lite shake'ing.
Så idag blev det sovmorgon som utnyttjades väl, en vända i duschen och sedan redo för praktiken på MOA 13-21.30. Ikväll hade patienter inrullandes i ett, men jag och Sofie skötte det galant som alltid. Väl avklarat pass så körde jag ut till Dragsö och grattade mamma min på mors dag, så vi i familjen fikade lite (ja man kan fika vid 21.30 om man heter Andersson). Körde sedan hem och nu gott folk är jag helt slut och ska sova gott!

Imorgon är det sista dagen på praktiken, fast det blir ju inte sista dagen på avdelningen eftersom jag ska jobba där i sommar. Ska bli riktigt gott att (äntligen) få betalt för det man gör. 45:an är en så underbar avdelning så jag kommer ha en kanonsommar!
Blir avslutningsfika på avd. vid halv tre sedan är det dags för hemgång tycker jag. Så hoppas vi på att det blir ett hemligt uppdrag imorgon med. Om inte så får det bli en lugn och skön kväll så kan jag spara städningen till på tisdag.

Over And Out. - Thess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0