Jag älskar...

- att dansa!
Jag förstår inte hur jag kunde leva utan spotify tidigare och jag har inte en blekaste om varför jag inte befunnit mig mer på Nivå - cause I love it. Butterflies within.

Nu har jag 4 pass kvar att göra på praktiken, slutbedömning på fredag sedan är det party som gäller till tusen.

Rock the night!

By the way så har jag tappat totalt 9 kg sedan min "maxvikt". Imorgon ska jag på gymmet - så j*vla skönt ska det bli, pumpa järnet och springa på löpbandet. Har inte tränat på evigheter!

Nästa fredag tar jag sjuksköterskeexamen!

Over. And. Out. - Thessssssss

Kommentarer
Postat av: Petra

grymt thess! :)



Grattis (i førskott) till examen!

2009-05-27 @ 14:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0