Thess, sjuksköterska

F*n så j*vla underbart! Nu har jag haft min slutbedömning och allt var kanon så nu inväntas bara examensdagen på fredag så kan jag titulera mig legitimerad sjuksköterska. Eler ja jag ska få hem legitimationen med men jag är ta mig tusan färdig nu! 3 års högskolestudier gav resultat! Just nu känns allt så himla bra - finns inte superlativ nog till att förklara denna underbara känsla.

Besiktigade bilen idag med som sagt... och... den gick igenom! Så bäst! Fick bara en 1:a på skyltbelysningen och samma "bra att veta" som förra året (länkarmslagring, bak, nedre glapp) fast det visste jag ju redan. Tusan att jag inte köpte en trisslott med när allt ändå var igång! Vilken dag!

Tillåt mig säga: fy f*n vad jag är bra!

Godnatt!

Over And Out. - Thess

Kommentarer
Postat av: Linda Bowin

Vad duktig du e :) så himla kul att du e klar nu., Hoppas allt e bra me dej för övrigt :)

2009-05-30 @ 06:44:29
URL: http://preeciioous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0